23 april 2012

Möte

Har precis kommit fram till Sala, sitter just nu på ett café, dricker kaffe och förbereder mig inför mötet med Guldfynds regionschef, Silvia. Jag är sjukt nervös och funderar på vilka frågor hon kommer att ställa och om hon kommer ge mig besked direkt efter mötet eller om jag skall behöva gå hemma och trampa i flera dagar och vänta på att telefonen skall ringa..? Jag kommer bli så besviken om inte jobbet blir mitt. Det är en deltidstjänst, inte speciellt många timmar alls faktiskt, men det passar mig bra. Jag vill ha mycket tid hemma men samtidigt komma ut och få vara lite social ibland. Om jag går hemma för länge får jag krupp och blir otrevlig (något min man får erfara till och från).

Jag hade tänkt passa på att hälsa på Helene när jag ändå är i Sala men hon kunde tyvärr inte, hon har äntligen fått sin praktikplats på KappAhl så jag får nöja mig med att gå in där och säga hej i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)