25 april 2012

P Tracker


Här kommer ytterligare ett tips.
En är app till iPhone som jag inte skulle klara mig utan. Som det står i rubriken heter den P Tracker och den finns både som gratis och betalversion. Jag tog hem den som var gratis först och använde den många månader tills jag hittade den som kostade pengar och hade fler funktioner, då tog jag hem den i stället.
När man fyller i den så håller den koll på när man har/skall ha mens, ägglossning och när man är fertil. Man kan också lägga in i kalendern vilka dagar man haft sex, vad man har för symptom, humör och egna anteckningar. 
Sin vikt och temperatur kan man lägga in i tabeller och lätt ha en överblick över.
Jag har använt den i snart två år och är supernöjd.
Det kan bero på att jag lever mitt liv genom listor och register.
Jag skulle inte kunna leva utan Excel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)