30 april 2012

Stress..

Jag har sovit alldeles för länge i dag. Hade planerat att jag skulle kliva upp med Jörgen i morse men så blev det inte. Jag ställde larmet på 10 och låg och snoozade i en och en halv timme till. Jag har precis hunnit med att fixa min manikyr, nu blir det till att "stresspacka" lite grejer att ta med. Jag brukar alltid skriva en lista med grejer som skall packas med men denna gång blev det inte så. Det två senaste gångerna när vi varit i väg och bott på hotell har jag glömt hårborste, det kommer jag inte göra i dag.
Fick ett sms om att min leopardtopp kan hämtas ut efter klockan fem i dag, tyvärr hinner jag inte hämta den innan vi drar i väg, annars hade den varit perfekt för att användas i kväll.
Nej, nu måste jag välja kläder, fixa håret och sminka mig för jag har en känsla av att Mr. Engström snart kommer hem och då drar vi i väg.
Trevlig Valborg på er!

2 kommentarer:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)