27 april 2012

Tulpaner


Jag skulle vilja köpa hem färska blommor i slutet av varje vecka så de håller sig över helgen. Jag blir glad av att ha en fin bukett hemma. I går köpte jag gula tulpaner.

I dag är det det så kallade fredagsmyset hemma i stugorna. Vad vi skall hitta på har jag faktiskt ingen aning om, inte mycket antar jag. Det blir en tidig dag i morgon, då vi skall åka till mina parents, hämta upp dem och skjutsa dem till Arlanda. De skall åka till Turkiet i två veckor och fira min pappas 60-årsdag som infaller nästa       vecka.
Nu skall jag börja morgonen med kaffe och kolla på några avsnitt av Tre kronor.
Sedan skall jag städa och dona så det blir mysigt här hemma.

1 kommentar:

  1. Jag har tänkt samma ang blommor..Det gör verkligen mycket att ha en bukett här o där.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)