20 april 2012

Västerås

I dag har dagen spenderats i Västerås, hade en anställningsintervju på MQ i Punkt. Intervjun gick bra men jag tror ändå inte att jag får jobbet, de väljer nog någon som bor närmare. Både Pernilla och Katarina som höll i intervjun var jätte trevliga och roliga men de kändes inte som några chefspersoner..
Kan inte förklara, det bara kändes så..
Efter intervjun så blev det lite shopping för både mig och Jörgen. På Parelle inne i Punkthuset var det total utförsäljning, 40% rabatt på nästan alla varor. Det var supermycket folk så jag ville inte gå in men Mr. Engström gjorde det, han köpte två parfymer, härliga dofter.

Själv var jag inne både på The Body Shop och New Yorker, köpte en av mina favoritdofter (White Musk) och en beige transparent topp/skjorta som jag kommer använda flitigt.
En till dator blev också inhandlad under dagen.
Efter shoppingen åkte vi till Choy's Garden för att äta middag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)