14 maj 2012

Alliansring



Denna fina alliansring har jag fått av min mamma för ganska länge sedan. Jag och mamma har inte samma storlek på fingrarna. Skall därför lämna in den på förminskning i dag, tyvärr finns det en nackdel med att lämna in smycken på Guldfynd, de har ingen egen verkstad i butiken utan måste skicka i väg grejerna = tar mycket längre tid. Och jag är en ivrig människa och vill ha mina grejer snabbt.
Det skall bli så skönt att vara ledig i veckan, i morgon skall jag sova hela förmiddagen och kanske längre ändå. I morse var det riktigt jobbigt att kliva upp, sedan stå och vänta på bussen i blåsten gjorde inte saken bättre. Känner att jag är en aning anti i dag men hoppas att det blir bättre ju längre dagen går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)