15 maj 2012

God morgon kära eftermiddag

Jag har precis vaknat, tagit ut hunden i hundgården, diskat, påbörjat en tvätt och sitter nu i soffan och dricker mitt (morgon)-kaffe.
Vi slocknade runt nio i går kväll, båda var helt slut, jag brukar inte kunna somna så tidigt även om jag är jätte trött. Men i går gick det, mycket tack vare vår mörkläggande rullgardin och en fullspäckad dag. Kände mig lite pigg när Jörgen drog till jobbet i morse men valde ändå att stanna i sängen.
Dagens planer är att fixa i ordning och kanske göra om lite i vardagsrummet på övervåningen. Eftersom köket och matsalen är under renovering och alla grejer och möbler står tillfälligt i vårt andra vardagsrum så spenderar vi mest tid i detta rum på övervåningen vilket resulterar i oreda och kaos ganska ofta. Tänkte därför göra ett försök till att få det lite mer mysigt och plocka bort lite grejer som inte behöver vara framme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)