28 maj 2012

Lax och godis

Jag har gått igenom mitt konto på Dayviews, kollat igenom alla bilder jag lagt upp och sparat de som betyder lite extra mycket. Nu har jag stängt ner mitt konto där, en efter en av vännerna där försvann till andra sidor och till slut blev det inte kul längre.
I dag kommer middagen bestå av lax i ugn, det får bli en enkel variant, jag har köpt en påse med färdig citronsås från Abba att hälla över fisken innan den skall in i ugnen. Jag har inte riktigt ”lärt” mig äta lax än, tycker det är både gott och äckligt på samma gång men jag ger det ett försök till.
Jag är sjukt godissugen och har bett Mr. Engström att köpa med sig lösgodis på hemvägen, vi brukar alltid ha godis hemma men inte nu, jag mosade i mig en arraksboll för att döva det värsta sötsuget, tyvärr lyckades det inte.

1 kommentar:

  1. Den ABBA påsen är helt okej :-) mina kräsna ungar äter. Får försöka ses snart igen, helt sinnessjukt att vi inte ses oftare med tanke på att vi bor rätt nära varandra.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)