18 maj 2012

Lyx

Alla mår bra av lite lyx i tillvaron. Och alla har olika saker som tillfredställer och ger dem lyx i tillvaron.
Jag älskar skor, har massor av dem i olika former och färger. Några har jag i en bokhylla intill min walk in closet, problemet är bara att alla inte får plats. Mina ballerina, stövlar och träningsskor/sneakers får jag inte plats med på samma ställe så de står inne i closeten, tyvärr. Bara mina bröllopsstövlar som jag pressat in i ett hörn. Jag skulle vilja ha alla på samma ställe. Men det vore inte bra eftersom min man då skulle se hur många par jag egentligen äger.. Han brukar fälla någon spydig kommentar om mina skor då och då. Då slår jag dövörat till eller börjar prata om någonting annat. Eller så tindrar jag med ögonen och berättar hur mycket jag älskar honom. Min underbara Jörgen.
En annan lyx för mig är väskor, gärna märkesväskor. Jag har samlat på mig några Louis Vuitton väskor som jag verkligen älskar. Burberry och Chanel har jag också varsin väska i från.
För något/några år sedan fick jag ett otroligt vacker litet skåp i födelsedagspresent av mina svärföräldrar, i det förvarar jag också lite vardagslyx. Allt från Dior, Chanel, Burberry till Louis Vuitton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)