31 maj 2012

Nya örhängen

Det har varit en bra dag i dag. 
Jag ringde mamma direkt när jag vaknade i morse och gratulerade henne, hon blev så glad så.
Tiden på jobbet gick väldigt snabbt även fast det knappt var några kunder, det hade kommit varor så det var mest att plocka och skylta med dom. Butiken på Hälla i Västerås blev i går rånade av tre vitklädda yxbeväpnade personer. Samma klädsel och vapen hade rånarna i Enköping för några veckor sedan så det lär ju vara samma personer. Fy fan.

Jag har rengjort våra vigselringar i kväll, de blev hur blanka och fina som helst. Första gången jag använde Guld & Diamantrent och det var verkligen skitbra.
Ett par silverörhängen fick följa med hem också. Bättre bild på dom kommer senare.
Nu skall jag kika runt på lite bloggar och sedan hoppa in i duschen, jag är fortfarande kall efter spöregnet jag promenerade i på väg till bussen. Mina nya skor hade jag på mig, så klart att jag inte har hunnit impregnera dom så jag hoppas verkligen inte att dom har blivit fläckiga..

1 kommentar:

  1. This design is incredible! You certainly know how to keep a reader amused.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well,
    almost...HaHa!) Fantastic job. I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!

    my homepage :: Www.Rubyonrails.Ch

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)