17 maj 2012

Sauna

Köket ser bättre och bättre ut för varje dag vi arbetar, i dag har vi röjt, slipat fönster, tagit bort gammal klinkers m.m. I morgon förmiddag fortsätter arbetet, ett tag. Sedan måste jag ha lite tid att fixa i ordning mig inför middagen vi är bjudna på. Det skall bli så kul. Måste stanna och köpa en bukett blommor på ditvägen, vi kan ju inte komma dit tomhänta!

I kväll drog vi i gång bastun, vi drack vin, peelade, smörjde, hade ansiktmask, rengöringslotion och ansiktsvatten. Vi är med andra ord fräscha som fan just nu. Jag tvingade Mr. Engström att använda mina produkter (han är lite skeptisk, han tycker nämligen att det är en aning bögigt..).
Fint besök hade vi också, Banjo var med en stund i början men slank ut när det blev lite varmare.
I går friserade jag henne lite.. Hon har haft stora tovor som jag äntligen lyckats få bort så jag passade på att klippa henne ganska rejält också.. Hon ser för jävlig ut, lite som en skabbräv. Men för mig är hon söt ändå. Älskade Banjo.

Skilda Världar-boxen är har jag redan plöjt i genom så nu fortsätter jag på Tre Kronor en stund, sedan blir det den så kallade skönhetssömnen i prinsessängen.

2 kommentarer:

  1. I'm not sure why but this weblog is loading incredibly slow for me. Is anyone else having this issue or is it a problem on my end? I'll check back later and see if the problem still exists.


    Also visit my site; Music

    SvaraRadera
  2. Today, I went to the beach with my children. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She
    placed the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab
    inside and it pinched her ear. She never wants to go back!
    LoL I know this is totally off topic but I
    had to tell someone!

    My web page: dance ()

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)