24 maj 2012

Shopping och bränd rygg

Som sagt, vi tog en tripp in till Sala tidigare. Jörgen hade en klipptid bokad och medan han var där så sprang jag på stan och utförde några ärenden. Jag gick in på jobbet och Anna tog bort några länkar från klockarmbandet så nu kan jag ha den. Den är så snygg och stilren och jag kan knappt sluta titta på den.
När vi var på Willys och handlade så märkte jag att en lite äldre kvinna tittade på mig flera gånger (man känner ju när man är iakttagen), jag kände inte igen henne men tog för givet att hon kanske kände igen mig från när jag jobbade på Nightmare. När jag gick och botaniserade bland frysdiskarna kom hon fram till mig lite försiktigt. Hon frågade vilken doft jag använder för hon tyckte att jag doftade otroligt gott. Jag berättade vilken parfym jag hade och hon blev nöjd och tackade så mycket. Dagens parfym var White musk från The Bodyshop och jag förstår henne, den luktar för jävla nice.

Det blev ett besök på HM också, köpte en tubtopp, mitt absoluta favoritplagg.
Har läst lite grann om saltvattenspray och blivit nyfiken, så jag roffade åt mig en flaska och skall testa. Silverschampoo från salongen där Mr. Engström klipper sig fick också följa med hem. Har nämligen planer på att bleka håret, har en enorm utväxt nu. Tycker ioförsig att det är snyggt med en mörk utväxt, problemet är bara att håret ser så förbannat skitigt ut hela tiden. Min blekning som jag brukar använda var slut på affären så jag får kolla efter den i morgon i Västerås.

En sak till, jag har bränt mig på ryggen så solskadorna kommer antagligen tidigare än väntat. I morgon blir det en tripp till Apoteket för inhandling av nya solskyddsprodukter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)