24 maj 2012

Tidig morgon

Det blev en tidig morgon för mig i dag trots att jag inte skall i väg och jobba.
Jag har ju haft problem med sömnen en längre tid så i går städade jag sovrummet, bytte sängkläder, vädrade hela kvällen + sov med öppet fönster. Harmoni liksom. Oj vad jag har haft en bra natt! Jag somnade nästan på en gång i går kväll och har sovit superbra hela natten. En aning trött är jag nu men jag skall inte gå och lägga mig igen.

Idag har ena lönen rullat in på kontot, det är alltid lika skojsigt, blir en tripp in till Sala när Mr. Engström kommer hem från jobbet. Och i morgon är det antagligen Västerås som får sig ett besök, då skall jag köpa blommor.

Klockan som jag fick i går är så klart för stor, jag kan aldrig ha klockor eller armband på grund av mina spetiga handleder. Så på lördag när jag jobbar skall jag ta bort några länkar så får jag äntligen börja använda den!
Min fina fina D&G.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)