23 juni 2012

Köket

Jag kommer att älta och älta om vårt kök ända tills det är färdigt, bara så att ni vet. Kolla in vad snyggt det blir. Jag vill inte ha vinflaskor i varje hylla så jag skruvade inte dit de två nedersta flaskhållarna. Där får i stället min "mjölkko" och ett foto på mig och Mr. Engström stå. Jag har ju världens finaste och lyxigaste vinställ + vinkyl i vardagsrummet så det får räcka.
Vi har köpt nya strömbrytare och kontakter till köket. Inget jävla tjafs och billighetsskit, vi vill ha riktig kvalité. Vi valde en serie ur Elko Plus med belysning runt.
En lampa över köksön beställde vi i dag, jag hittade en klassiskt fin från Jotex, så den blev beställt i dag. Det tar 4-5 dagar innan vi får hem den och det kommer bli skitsnyggt över köksön.
Sista bilden ser ni Nanuq som hela tiden vill vara med, han är för söt.
Jag är så otroligt glad att vi kan renovera och välja precis vad vi vill ha utan att tänka på vad det kostar, eftersom vi har råd. Vi vill ha stil och klass och vi är på väg att få precis hur vi vill ha det i vårt hem. Och än är vi inte färdiga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)