15 juni 2012

Tjingtjong

Efter bion i går så gick vi bara rakt över gatan in på Choys Garden. En mysig kinarestaurang mitt i stan. Tyvärr hade de inte deras populära buffé denna afton men det fick gå ändå. På bion drog jag i mig en stor läsk och massa popcorn så det blev inte så mycket tjingtjongmat för min del. Jag petade i mig lite för syns skull, sedan frågade jag efter en låda att ta hem det i. Det var inte så jätte gott så jag prackade på Mr. Engström lådan, att ta med som lunch till jobbet i dag. Lådan står kvar i vårt kylskåp.
Här kommer mina favorit tjingtjongare.
Mr. Engström tyckte att jag också skulle stoppa pinnar i käften så han fick fotografera mig men så blev det inte. Han tyckte att jag var snobbig och "fin i kanten". Vilket jag också är.

2 kommentarer:

  1. Man måste bjuda på sig själv ibland..Även när man inte är Snyggast :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bjuder på mig själv när jag har på mig mina fula nördbrillor.

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)