27 juli 2012

Glasljusstakar


I dag slog jag till på glasljusstakarna som jag länge suktat efter. Det blev lite andra småsaker också. Jag älskar när det är 70% rea. Tyvärr har jag bara Eldorados billighetsljus hemma och dom är för smala för alla ljusstakar. Men men, det löste dig med lite papper runt om. Två glasskålar fick också följa med hem, en med lock och en utan. Vad jag skall ha i dom? Ingen aning, det får tiden utvisa.
En annan rolig sak är att min BookBook kom på posten i dag, jag trodde inte att den skulle hinna komma denna vecka så jag blev så klart lite extas. Men det finns en sak som är dålig med den, man kan inte fotografera. Man måste peta upp telefonen en bit så kameralinsen kommer fram. Och jag som flitigt använder min mobilkamera. Detta tänkte jag inte på när jag klickade hem den (ja jag vet, jag hade köpt den i alla fall).

I morgon kommer mina parents och hälsar på, det skall bli trevligt att träffa dem, var ett tag sedan.

1 kommentar:

  1. Vilka fina ljusstakar! Verkligen läckra.
    Ha det fint.
    Kram från oss.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)