23 juli 2012

Jag måste ju vara dum

Det gick inget vidare att jobba i dag. Eller jo, det gick bra tills jag skulle stänga, jag har inte lärt mig systemet än och det blev fel som vanligt. Jag fattar inte att jag gör fel hela tiden när jag gör så som det står/jag blir tillsagd. Det rätta ordet för det måste ju vara Dum. Och det var inte bara det "vanliga" felet utan senare kom jag på att jag glömde att räkna växelkassan också.. Så nu har jag ångest och tänker på det hela tiden. Kollade mitt schema nyss och såg att dom få dagarna jag har kvar på Guldfynd har jag bara öppningar. Vilken jävla tur.
Min svärmor kom och hämtade mig efter jobbet och vi stannade vid Liljas för inhandling av skräpmat, gott. Nu skall jag bädda ner mig i soffan och kolla på Tre kronor sen blir det väl sängläge snart för i morgon har jag som sagt öppning. Jag räknar dagarna till det är den sista.

2 kommentarer:

  1. nu har jag en blogg igen...!

    Och tid att börja läsa och blogga igen.

    http://familjenfyra.blogg.se/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Ser fram emot att följa ert liv. Kram

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)