23 augusti 2012

Packar

Jag har precis packat inför helgen, allt är inte packat men nästan, blir att slänga ner lite till i morgon. Nu är jag ivrig och vill bara komma iväg, det skall bli så skönt att komma bort ett tag. I dag har vi varit i Sala och fixat lite ärenden, det blev ganska sent så vi köpte hem kinamat och åt framför TV:n. På tal om TV, jag hade helt missat att Svenska Hollywoodfruar har kört igång igen, vi kollar aldrig på TV så jag har inte sett någon reklam för det överhuvudtaget. Men det får jag inte missa, dom är ju underbara.

Till på lördag har vi bokat biljetter till Cosmonova, det skall bli skoj. Jag kommer ihåg när jag var på Cosmonova med skolan, fy fan vad tråkigt det var, det var en riktigt usel film och gav ingen känsla överhuvudtaget. Om jag inte minns helt fel handlade den om samer och deras renar som sprang omkring. På lördag skall vi kolla på Sea Rex i 3D, den lär nog bli bättre.

2 kommentarer:

  1. Ha det så trevligt.Det här behöver ni verkligen. Njut och mys så mycket ni orkar.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det skall vi verkligen göra, så gott det går. Men det skall bli superskönt, verkligen.

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)