11 oktober 2012

God morgon


Har precis klivit ur en skön ångande dusch, strax vankas det kaffe och några avsnitt av Matador.
Det blev ganska sent i går kväll, vi fixade och trixade lite i köket och klockan hann bli över elva innan vi släckte ner och gick till sängs.
Mina planer för dagen är att lacka det andra fönstret i köket, ta in grillen och mina blomlådor med jordgubbsplantor i stallet och tvätta ur kylskåpet och gå igenom vad som behövs handlas hem.

Det går inget vidare för mig att vara försökskanin för Cliniderm's age correct whitening lotion. Har fått små knottror i ansiktet som jag tror måste bero på krämen så jag lägger nog ner det projektet nu.


1 kommentar:

  1. Sa du inte att krämen var för äldre tanter.
    För på dom är det inte så noga att det blir lite skavanker tycker dom tydligen

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)