18 oktober 2012

Sovrumspiff

Gardinerna till sängen är uppsatta.

8 kommentarer:

  1. Blev det helt uppåt väggarna galet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en av längderna som var märkbart kortare men den har jag gömt undan intill mitt sängbord så att det inte skall synas.

      Radera
  2. Skönt då behöver jag inte grubbla på dom längre

    SvaraRadera
  3. Tycker det ser väldigt snett och vint ut.. Skulle nog inte vilja sova där faktiskt. Är gardinerna så olika långa eller ser det bara ut som att det skiljer ett par decimeter?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men din lilla idiot, du ser ju inte ens hela längden. Och varför skulle du ens vilja sova i vår säng, det kan man ju undra.

      Radera
  4. För att jag är gift med dig min lilla sötpastill!
    Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fan! Jag kände på mig pyttelite att det faktiskt var du som skrev!! Jag skulle ha sagt något men vill du "bloggkriga" så kom igen..
      Älskar dig!

      Radera
  5. Haha du blev ägd!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)