13 oktober 2012

Shopping

I morse packade vi släpkärran full med möbler och åkte och kastade, några hundra meter hemifrån hörde vi att någonting rasade av kärran, vi stannade inte eftersom det ändå bara var skräp.. När vi kom fram till återvinningen upptäckte vi att det var en del av släpkärran som hade lossnat.. Det var bara att åka hela vägen tillbaka för att kolla om den fanns kvar, vi hittade den i ett dike tack och lov, annars hade vi fått betala för det eftersom kärran var hyrd. Det slutade med att Mr. Engström bara kom några minuter för sent till sin frisör så vi hann i alla fall. Medan han blev friserad tog jag en runda på stan, betalade champagneprovningen så nu har vi fått våra biljetter, kul!

Dagens shopping blev en ny mascara, min favorit som ger perfekta tjocka spindelben. Ett transparent löspuder och ett nudefärgat läppglans (som jag redan har lyckats lägga ifrån mig någonstans, hoppas att den ligger i bilen).
Vi åt en myslunch på stan, åkte till Möller bil och hämtade en grej till bilen och när vi kom hem blev det renovering i köket.

I dag har min mamma namnsdag, grattis säger jag till henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)