27 oktober 2012

Snart ger vi oss iväg

Väskan är nästan färdigpackad, har fortfarande inte bestämt vad jag skall ha på mig i kväll så jag har tagit med lite olika plagg, jag väljer när vi kommer fram till hotellet.
Jag har spenderat minst en kvart att leta efter min plattång, trodde nästan jag glömt den på hotellet vi bodde på sist. Jag hittade den som tur var i en väska som inte riktigt var uppackad sedan vår senaste hotellvistelse..

Jag är sjukt spänd på vad vi kommer få för hotellrum, vi har fått samma rum båda gångerna vi bott där, det skulle inte förvåna mig om det blir samma igen..
Hoppas ni får en trevlig lördag för det skall i alla fall vi ha. Eftersom det suger balle att blogga med bilder via mobilen kommer ni få se bilder från kvällen i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)