22 oktober 2012

Tio tusen

I går passerade besöksräknaren 10.000, det kändes lite speciellt. Väldigt roligt med andra ord, fortsätt gärna att kika in när er nyfikenhet tar över.

I dag har jag lite småsysslor att göra i köket, är inte alls sugen på det men det är väl lika bra så att det blir gjort. Något annat som jag är sugen på är att boka hotell till på lördag, det skall jag göra när jag är färdig i köket.
Jag ser så mycket fram emot lördagens glas och champagneprovning, det skall bli kul att lära sig lite mer om drycken och så klart få lite kunskap om vilka glas som är bäst att använda för den bästa smak- och doftupplevelsen.

I kväll är det sista avsnittet av Torka aldrig tårar utan handskar, jag blev lite besviken på förra avsnittet så jag hoppas mer på avslutningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)