15 november 2012

Det är härligt att vakna av en hög telefonsignal

God morgon alla läsare, vaknade av telefonen för en halvtimme sedan och tänkte att det är lika bra att gå upp, somnar jag om så vet jag att jag inte kommer vakna förrän framåt två-tiden. I dag skall jag packa inför i morgon, jag följer med Mr. Engström på morgonen och tillbringar dagen i Sala. På eftermiddagen beger jag mig till Västerås för att möta upp Mr. Engström när han slutar jobbet och så åker vi till Köping och äter middag och går på teater. För att slippa åka hem när det är så sent så åker vi till Skinnskatteberg och sover hos mina svärföräldrar.
Nu skall jag pressa lite kaffe och kolla på ett avsnitt av Desperate housewives, jag är inne på sista avsnittet av säsong 3 då Bree kommer tillbaka och är på smällen men vad jag har fattat så är det inte Orson's barn, frågan är om det ens är hennes..

Jo just ja, vi blev inga miljonärer i går, endast 60:- blev vinsten.

1 kommentar:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)