16 november 2012

Val av bok

Äntligen fredag, ser fram emot i kväll när det är dags för teater. Jag har inte varit på teater sedan jag gick i högstadiet så det är verkligen dags nu. Han är för söt min man som kommer med överraskningar då och då. Innan teatern skall vi käka middag, vi har redan bestämt att det får bli kinamat, restaurangen i Köping har jag hört skall vara bra. Annat är det med kinarestaurangen här i Sala, skitigt och sunkigt och en gång när vi satt och väntade på vår take away-mat så såg jag en hundskit på golvet. Fy fan!

Nu sitter jag på biblioteket, har plockat på mig några böcker och skall strax börja i någon, måste bara välja först.

4 kommentarer:

  1. Vi var ju på teater i gymnasiet på stockholms stadsteater minns jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi såg "allt eller inget" har jag för mig att det var.

      Radera
  2. Japp, vi var även i riksdagen på studiebesök. Då Tomas ställde frågan om Bo Lundgren packat sina grejer när vi gick förbi deras kontor/rum haha (då hade han precis avgått) Gunnel var så jävla arg och skämdes över oss. Du åt ju även Kina mat för första gången i hötorgshallen har jag för mig.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)