21 december 2012

Bio och shopping

Jag somnade på bion i går och jag skyller på att filmen var för lång. I början var den faktiskt riktigt bra men sedan blev jag som vanligt rastlös och uttråkad och kände att tröttheten kom över mig. Det var riktigt mysigt att sitta och småsova i mörkret den sista halvtimmen bakom de otroligt fula 3D-brillorna, som förövrigt var för stora, jag skulle ha tagit barnstorleken.

Jag älskar ju Natuvives produkter från Apoteket, denna serie hade jag helt missat. Jag köpte en handkräm och bodylotion och dom doftar helt fantastiskt. Jag skulle behöva en ny dagkräm också men jag skall först kolla i taxfreen på kryssningen om jag hittar någon bra annars får det bli någon av Natuvives som jag har använt förut.
Jag har länge tänkt köpa en ögonskugga som går i guldton och nu har jag äntligen gjort det, det fick bli från Kicks eget märke, enbart för att den var billigast (jag är snål på vissa grejer). Nyansen heter Khaki Beat. För mig är khaki en grön färg och det är inte ögonskuggan så ganska konstigt namn enligt mig..
Sist en bild på Mr. Engströms gåvor, jag har fortfarande inte bestämt mig vilket av paketen han skall få på vilken dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)