27 december 2012

Tripp till Västerås

I dag åkte vi till Västerås för att byta storlek på Mr. Engströms halsband som han fick i julklapp. Det tog nästan trekvart innan det ens blev vår tur i butiken. Jag kan säga att dom två kvinnorna som jobbade där inte var lämpliga för att jobba i butik under mellandagsrean. Den ena var så seg och sävlig så vi höll på att smälla av. Den yngre gick in och ut från kontoret och packade grejer som skulle skickas i väg trots att hon såg hur mycket folk det var som väntade + att hon tog sig en tur till posten, riktigt dåligt!
Men men, till slut blev ett nytt halsband till Mr. Engström, en aning grövre modell eftersom den jag köpte inte fanns i längre mått.
Efter det blev det en tur till Erikslund, vi shoppade lite grejer på Grizzly Zoo till Molly men tröttnade ganska snart eftersom det var så sjukt mycket folk överallt. Jag har aldrig varit förtjust i mellandagsrean och efter i dag så förstår jag varför, jag hatar att trängas bland folk i butiker.
Strax skall vi ta fram en flaska champagne som står på kylning och duka upp med lite plockmat och fira vår bröllopsdag.

I dag är det sista dagen för er som är intresserad av mina Cliniderm-produkter, hittills är ni bara två stycken som har kommenterat.
Här är länken om någon mer skulle vara intresserad:
http://engsir.blogspot.se/2012/12/cliniderm.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)