1 januari 2013

De senaste dagarna


De senaste dagarna har känts ganska sammansvetsade, har inte riktigt haft koll på dagarna. Först var vi till Skinnskatteberg och firade min svärmor som fyllde 60 år. Vi blev utbjudna på restaurang tillsammans med min svärfar, Mr. Engströms bror Jim och hans fästmö Angelica. Vi hade det så trevligt tillsammans.
Dagen efter fick vi en inbjudan till ett kommande bröllop i sommar, riktigt roligt! Jag har bara varit på ett enda bröllop tidigare och jag bortser så klart från mitt eget. 
Dagen därpå var det nyårsafton, vi hade planerat att göra något mysigt denna dag men vi bara sköt och sköt på planerandet så till slut det blev bara en vanlig hemmakväll. Hur skönt som helt faktiskt, jag tillbringade kvällen i jeans och fleecetröja, håret stod på ända och något smink var det verkligen inte tal om. Vi skålade i champagne vid tolvslaget och var sedan uppe några timmar till, sedan var det sov gott.
I dag sov jag bort nästan halva dagen, och nu sitter jag här på kvällningen och vet att jag inte kommer att gå och lägga mig på ett antal timmar. Jag har fastnat i den svenska serien Bron och har bara två avsnitt kvar. Nästa serie att kolla på blir Tusenbröder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)