13 januari 2013

Det är en bra söndag

Vilken slappdag!
Ligger i soffan tillsammans med Mr. Engström som är helt fast i Far Cry 3, jag är inte intresserad av tv-spel men ändå försöker han involvera mig och berätta en massa saker. Jag lyssnar med ett halvt öra, ler mot honom och nickar..
Strax är det time for dinner, Mr. Engström skall laga mat till mig i dag berättade han när han väckte mig. Jag tror att han har ångrat sig lite för han verkar inte vilja kliva upp ur soffan.
I morgon är det ju hans födelsedag och jag har ett paket kvar att slå in, skall fixa det snart för han vill absolut ha paketen innan han åker till jobbet. Det förstår jag, det hade jag också velat ha.

Vad gör ni denna söndag?

1 kommentar:

  1. Hej vi sitter och tittar på buskis med steffan och Crister. var hos micke och catta i går så vi är ganska sega

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)