11 januari 2013

Ett antal avsnitt

Kvällen i går gick i seriernas tecken. Kollade på de fyra första avsnitten av Farmen, känns som om det kommer bli riktigt bra faktiskt. Storbonden Paul vet jag inte riktigt vad jag skall säga om men innerst inne verkar han ganska rolig. Hans klockrena kommentar om att tjejerna inte såg så bra ut men när/om han ville ligga skulle han dra en potatissäck över huvudet på dom, det är humor.
Sedan blev det ett avsnitt av Allt faller, som ni vet är jag ett stort Gardell-fan och jag blev inte besviken. Skall strax kolla på andra avsnittet. Johan Rheborg och Marie Göranzon är också helt underbara.
Den sista serien under kvällen blev Inkognito med Per Morberg, jag kollade i fem minuter och insåg att Mr. Engström också kommer gilla denna serie så jag fick sällskap till den.
På söndag börjar Familjen Holstein-Gottorp, också en serie som jag ser fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)