4 januari 2013

Kanske lite fredagsmys?

Besiktningen är färdig och allt såg så bra ut, skönt.

Tror att Mr. Engström kommer hem lite tidigare i dag, det är skönt när det vankas fredagsmys och allt.. Fast det är nog lite överdrivet att kalla det fredagsmys denna fredag eftersom Mr. Engström fortfarande känner sig lite krasslig. Det är så synd om honom och till och från är han verkligen dödssjuk = bara gnäll. Vilket han själv har erkänt flera gånger så det är skapligt svårt för mig att ta honom på allvar när han väl är sjuk, inte bara lite rasslig. Men men, det är faktiskt hans problem. Och om han nu kryar på sig under kvällen så får vi eventuellt besök i morgon.

Nu skall jag gå igenom lite bilder och eventuellt försöka knåpa ihop en ny header. Jag vill ha en avlång variant som inte tar så mycket plats. Jag vill att man skall se början på mitt senaste inlägg direkt när man klickar in sig på min sida och slippa scrolla ner.



5 kommentarer:

  1. Jag håller också på och knepar o knåpar med blogg. Vill få igång den nya så snart som möjligt, men det står helt still med både, namn, utseende o allt.
    Det löser sig nog efter några liter kaffe :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir du kvar på blogger eller väljer du något helt nytt ställe? Ja det är svårt att knåpa ihop så att det blir bra. Jag skulle vilja ha kvar denna header medan jag testar andra, alltså så att läsarna bara ser denna tills jag verkligen bestämt mig. Jag blir så stressad om det blir fel och så ser det fult ut när folk klickar sig in på sidan..

      Radera
  2. Jag har testat andra tidigare, men gillar nog blogger bäst ändå, så jag blir kvar.
    Jag vet vad du menar att man blir stressad när man håller på att greja.

    Men folk förstår ju när man skrivit att man ska ändra, så man kanske stressar upp sig i onödan..
    Ska bli kul att se resultatet sen.

    SvaraRadera
  3. Skitsida och skitheader! Jag är sjuuuk och du hånar mig på din blogg. Jag behöver kärlek och omtanke i massor. Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du skall få lite omtanke av mig senare darling, trots att du är lite inbillningssjuk..

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)