21 februari 2013

God morgon

Sitter på ett café i Sala tillsammans med en kopp kaffe och en macka. I dag har jag två möten så jag är ledig från praktiken. Jag blev även erbjuden att vara ledig på fredag eftersom jag skall till jobbet på lördag, det tackade jag knappast nej till. Helt sjukt att klockan ringer 04:50 varje morgon men vi har i alla fall börjat gå och lägga oss tidigare. I måndags däckade vi runt nio och jag vaknade runt tolv på natten och var överlycklig att jag skulle få sova flera timmar till.
Mr. Engström har en kollega som bor i Möklinta så vi samåker, dom släpper av mig på Elite och åker vidare till MälarEnergi. I dag måste dom komma i håg att hämta mig i Sala och inte Västerås.

Vi blev av med allt som vi lade ut på Tradera förutom en projektor, den annonsen ligger kvar. Vi fick in 3117 kronor, riktigt bra faktiskt. Nu är det bara det jobbiga kvar, packa och posta alla paket. Jag blev färdig lite tidigare i morse så jag hann göra i ordning ett paket som jag skall skicka i väg under dagen, alltid något.

2 kommentarer:

  1. Man vänjer sig ganska snabbt med att stiga upp tidigt, och det kan vara ganska skönt tycker jag för man blir mer effektiv under dagen.

    Vilken bra förtjänst ni gjort.Vad kul.

    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig. Visst, när man jobbar så jobbar man men är jag hemma och går upp tidigt så mår jag mycket bättre hela dagen än när jag går upp runt två, då är jag mosig resten av dagen och får ingenting gjort. I morgon skall jag ta en liten sovmorgon och sedan röja i huset. Städa både på jobbet och hemma, hmm..

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)