28 februari 2013

Snart helg

I morgon är det äntligen fredag, det känns som om denna vecka har sniglat sig fram. Och sista praktikdagen i morgon, det känns faktiskt bra. Jag har gjort lite väl mycket för att vara praktikant, det är roligt men väldigt stressigt. Blir mycket skojigare att jobba när man får riktig lön för det.

På hemvägen åkte vi som sagt till polisen för att fixa pass, jag trodde att det skulle vara mycket jobbigare att bli fotograferad än det var. Det gick ju hur smidigt som helst, hade lite problem med ett av mina fingeravtryck men till slut så fixade även det sig. Passen kommer i slutet av nästa vecka så då är vi redo för Tallinn. Vi har ju även presentkortet från Resia, kanske skall börja kolla efter någon resa här framöver. Jag vill ha sol, minimal bikini, paraplydrinkar och party-party.

(Gammal bild från en av våra hotellvistelser. Vi var på väg till frukosten och här var jag typ fortfarande en aning berusad.. Kollar ni in mitt ansiktsuttryck så ser ni ju hur jobbigt jag tyckte livet var just då..)

1 kommentar:

  1. Åh, fy vad jobbigt att må sådär..

    Hotellfrukost är bara så gott och mysigt.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)