6 april 2013

Lördag

Slog upp ögonen klockan ett i dag, oj vad jag behövde den sömnen.
I torsdags hade vi ju jobbträff hemma hos en kollega. Vi åt middag, Jessica hade beställt en planka från ICA Ettan med massa kallskuret, frukt, ost & kex på. Så mycket att det räckte till lunch i går på jobbet. Hörde även att dom som jobbar i dag kunde äta av det..
I alla fall, vi hade trevligt och det var väldigt kul att träffa alla när dom inte var arbetsklädda, kände knappt igen alla med finkläder och smink. Oj vilka historier jag har fått höra om gäster på hotellet, roliga, äckliga, hemska, tragiska.. Tänk vad mycket människor det finns som inte är riktigt riktiga. Kan ju inte berätta några sådana historier här, då har jag snart inget jobb att gå till.
Klockan började närma sig åtta och jag märkte att det inte bara var jag som sneglade på klockan, jag skulle ju jobba dagen efter så jag ville hem i skaplig tid. Strax före nio bröt vi alla upp och åkte hem och det var skönt kan jag säga. Och jävligt jobbigt att gå upp dagen efter, hela förmiddagen kände jag mig mosig och bakfull trots att jag inte drack någon alkohol alls under kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)