20 maj 2013

Är det inte dags att gå i pension snart?

Jag är halvdöd efter denna dag, den sista timmen var helt åt helvete jobbig. Några minuter innan jag skulle sluta så ringde chefen och frågade om jag kunde jobba i morgon också. Jag hade behövt mina två lediga dagar för att sen orka med fem dagar på rad men eftersom jag ändå måste till Miroi på mina lediga dagar så behövde jag inte ens fundera, klart jag jobbar. Men på onsdag får jag inte jobba för då blir det åtta dagar på rad och det är inte okej. Då får det bli vuxendagis istället, haha..

Nu skall jag se till att få lite skönhetssömn, det kan jag, mina mörka ringar och påsar under ögonen behöva.

1 kommentar:

  1. Nähä du har allt några år kvar tills det blir dags för det

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)