25 maj 2013

Min dag

Jobb med ett antal extra sängar (jobbigt). Trots det så har det gått jävligt bra i dag, varit väldigt många stannisar så det har gått skapligt snabbt. Alla var färdiga tidigare men en kvart innan vi skulle stämpla ut så såg vi att en av tjejerna hade glömt ett rum så vi hjälptes åt allihopa så det gick väldigt fort.
Mr. Engström har tillbringat dagen med att gymma och jobba medan han väntade på mig. När vi kom hem blev det middag framför tv:n och nu är han ute och klipper gräset medan jag surfar och har en svensk film på i bakgrunden. I kväll är det fotboll på tv som gäller så då skall jag hålla mig undan, blir nog några avsnitt av Sjätte dagen innan jag går och lägger mig, det väntas ju jobb i morgon också.
Jag är ledig på tisdag och onsdag men planerar ändå att åka med till Västerås på tisdag morgon, jag måste försöka hitta den där jävla klänningen till bröllopet! Och på måndag skall jag äntligen hämta min vigselring! Fick samtal om att den var färdig och jag längtar verkligen till att ha den på fingret igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)