4 juni 2013

Blandade bilder från helgen

Vi hade en jättetrevlig helg tillsammans med mina parents. De blev glada över sina presenter (som jag glömde fotografera). Vi köpte en supermysig pläd i födelsedagspresent till mamma och olika kryddor i mors dags-present. Pappa fick en pikétröja i marinblått och vitt i födelsedagspresent, verkligen supersnygg.
Mamma hjälpte mig att bleka utväxten så nu är håret vitt igen och jag är så nöjd!
Vi grillade, spelade spel och intog en del alkohol.. Mr. Engström och mamma gav upp runt två-tiden medan jag och pappa satt uppe till halv fyra och svamlade om allt möjligt.
Stackars liten Mr. Engström som var så seg dagen efter, vi var inte hemma förrän runt 18-tiden i söndags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)