28 juli 2013

Bilder från Skogsröjet

Vi har haft det så jävla bra på Skogsröjet.
Träffat en massa trevligt folk, lyssnat på bra musik och varit dyngraka.. Tyvärr verkar det som om jag supit bort mina nya solbrillor men skall leta vidare i morgon.
Vädret har varit kanonbra och vi har njutit hela tiden.

I dag har vi gått runt i Rejmyre, fikat på deras enda café och besökt glasbruket och kollat när dom blåste glas.
På hemvägen stannade vi i Västerås för lite shopping, blev lite grejer till köket från Ikea + lite annat småplock.
I fredags tänkte jag bleka utväxten men glömde köpa hårfärg så det blev inte av. Inhandlade färg i dag istället men den jag brukar använda fanns inte så jag köpte en annan, hoppas på samma fina resultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)