13 juli 2013

Norrängens alpacka

I dag tog vi oss en tur till Norrängens alpacka i Broddbo. Mr. Engström var lite skeptiskt men jag tvingade med honom. Alpackorna var så söta, synd att dom var lite skygga av sig, jag hade gärna klappat dom. Vi matade dom med äpplen men det var dom inte så roade av, de låg äpplen överallt så dom hade väl tröttnat..

Vad har vi mer gjort i dag då.. Storhandlat, pysslat i trädgården, snickrat ihop stöd till hallonbuskarna, satt upp två renoverade fönster och ätit tacos. Nu njuter jag av vitt vin och skall strax kolla på några avsnitt av Ally McBeal.
Synd att jag hade håret uppsatt här, annars hade ni fått se min nya frisyr. För några dagar sedan tog jag fram saxen och klippte en lite kortare page.

2 kommentarer:

  1. Vad är det för Alpacka på sista bilden?!
    Puss

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)