26 juli 2013

Vilken vecka!

Herrejävlar vilken jobbig vecka det har varit. Det har varit sjukt mycket på jobbet, är typ helt knäckt varje dag när jag kommer hem. Har inte bloggat på ett tag eftersom lusten inte har funnits + att tiden inte riktigt räcker till. Det har inte hänt så mycket, livet rullar på lite väl snabbt bara..
Förra helgen jobbade jag, hade ansvaret hela helgen för första gången, var en aning nervös inför det men det gick faktiskt riktigt bra, det är kul att vara boss. Har också fått ett roligt/glädjande besked av min chef, mer om det senare.

I dag kom jag till jobbet och upptäckte att jag hade glömt min mobil i bilen (fan vad handikappad man blir utan telefon). Jag brukar alltid ringa Mr. Engström innan jag slutar för att bestämma var han skall hämta upp mig, i dag lånade jobbets telefon för att nå honom. Det gick inte så bra eftersom jag ringde till hans gamla nummer som stod på hans gamla visitkort. Paniken över att inte få tag på honom kom krypandes lite smått men jag gick till det stället vi oftast brukar mötas på och efter en stund kom han dit, vilken lättnad. Nu har jag koll på vilket telefonnummer han har!
Under kvällen har vi målat fönster, pysslat i Mollys hundgård och plockat bär. Vi har jätte mycket hallon och svartvinbär, hallonen äter vi upp men svartvinbären vet vi inte riktigt vad vi skall göra med än men det lutar åt saft.

I morgon drar vi till Rejmyre på festival, det kommer bli så kul, hoppas att det fina vädret håller i sig och att vi inte fryser ihjäl i tältet på natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)