11 augusti 2013

Hemmapyssel

Före
Efter

Vi har pysslat hemma hela helgen, någon båttripp blev det inte eftersom vädret har varit piss. Mr. Engström har jobbat i köket medan jag har städat och gjort om i sovrummet, eller sovkammaren som jag säger.

Vi har precis badat bubbelbad, druckit vin och pratat om allt vi vill göra här hemma. Vi har stora renoveringsplaner men det kommer att ta tid men det gör inte oss någonting, bara vi får det som vi vill ha det.

Kan också berätta att det "bara" är 18 dagar kvar till min bröstförstoring. Om jag är nervös? Ja, det börjar kännas mer och mer men jag är inte nervös på riktigt än, bara storleksblind och rädd för smärtan efteråt. Totalt 13 dagar kvar att jobba, det är skönt för då har jag annat att tänka på.

2 kommentarer:

  1. Hihi, det var några stycken lypsyl och gloss du har i skålen :)


    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har blivit en liten samling vid det här laget..

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)