21 augusti 2013

Klockslag för operationen

Har nyss pratat med Proforma, man skall ringa sju dagar innan operationen för att få exakt tid man skall vara där. Jag chansade och ringde i dag i stället (åtta dagar innan). Dom ville att jag skulle vara där redan klockan 07 men jag frågade om jag kunde byta tid eftersom morgontrafiken i Stockholm inte är så rolig + att vi säkert kommer köra fel några gånger (det var inte lätt att hitta dit på grund av alla byggen och nya vägar. Gps:en fick lite fnatt kan man lugnt säga).  Jag fick en annan tid, klockan 12 skall jag infinna mig där. Fasta från klockan 6 på morgonen men klara drycker som vatten, svart kaffe och Coca cola får jag dricka.
Att operationen var betald hade dom också sett så något kvitto på det behövde jag inte ha med mig.
Tiden går jävligt fort nu, kan inte förstå var alla dagar tar vägen. Oftast när man går och längtar och väntar på något brukar ju tiden gå sakta men inte nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)