23 augusti 2013

Ny frisyr

Jag kommer ihåg ett inlägg för ett tag sedan då jag precis hade klippt mig. Jag hade håret uppsatt och "beklagade" att ni inte fick se min nya frisyr. Jaja, håret växte ut i en bra fart så i förrgår stod jag framför badrumsspegeln; filosoferade, klurade och tröttnade på mina spretiga testar och tog fram saxen igen, denna gång blev mycket kortare än sist!
Lite Dust it i håret och rufsa till det så blir det kanon, jag är en grym frisör, haha..
Har alltid klippt mig själv och aldrig varit speciellt noga med mitt hår, klipper och färgar det själv och är nöjd med det. Enda gången jag varit supernoga med svallet var när jag hade löshår men det är en annan historia..

6 kommentarer:

  1. Jättefint! Nu känner jag igen dig om vi springer på varandra på torsdag! Önskar att jag kunde klippa mig själv, skulle spara en förmögenhet ;) //Frida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Jag hoppas att vi "springer" på varandra. När jag kommer dit lär ju du redan vara färdigopererad, lyx!

      Radera
  2. Det vart bra du passar bättre med kort hår men det längre passar dig med. Ha det bra alla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst passar jag bättre i lite kortare hår men ibland skulle det vara härligt att ha långt hår igen.

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)