10 augusti 2013

Vi stannade i Västerås

I torsdagskväll kom Mr. Engström på den briljanta idén att vi skulle stanna kvar i Västerås efter jobbet på fredagen. Jag bokade ett rum på "mitt" hotell, kändes skapligt konstigt att checka in på samma ställe direkt efter jag slutade jobba. Mr. Engström dröjde kvar på jobbet en stund så jag sippade vin och gjorde i ordning mig medan jag väntade på honom.

Jag hade bokat bord på Harrys till klockan åtta, innan vi gick dit så visade jag Mr. Engström runt på hotellet, vi planerade att gå och basta efter middagen men det blev inte av eftersom bastun var avstängd då (ett brandlarm hade tydligen gått igång).
Vistelsen på Harrys var trevlig men jag hade högre förväntningar på stället. Vinet som jag beställde var slut och jag blev inte riktigt mätt eftersom min portion var så liten. Vi gick tillbaka till hotellet ganska tidigt, jag var trött efter jobbet så jag ville bara sova. Det är nackdelen att gå ut en fredag, man är helt slut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)