20 september 2013

Gårdagen

Veckan har gått fort, som alltid.
Igår tillbringade jag dagen i Västerås, hade en trevlig lunch på Strike tillsammans med mina kollegor, var så kul att träffa alla igen!
Efter lunchen gick jag på stan, desperat att hitta en överdel till vinmässan i helgen, som vanligt när jag har bestämt sig för att köpa just en grej så hittar jag inget som faller mig i smaken.. En av mina kollegor berättade att JC rear ut allt i butiken så jag hängde på henne dit och det fanns massor av jeans för 49 kronor. Jag köpte ett par Crocker jeans, provade dom inte och tyvärr var dom lite små i midjan men skall försöka töja ut dom på något sätt..
Ikväll när vi kommer hem skall jag packa inför imorgon, Mr. Engström skall hjälpa mig att bleka utväxten och naglarna fixar jag kanske ikväll. Eventuellt imorgon innan vi åker så jag inte hinner tappa någon.. Blir ganska stressigt imorgon, det är incheckning på hotellet från klockan 14 och våra entrébiljetter till mässan gäller bara mellan 14-15 (dom säljs timvis så inte alla kommer samtidigt, man måste gå in under den timmen). Det blir till att lämpa av packningen på rummet och snabbpiffa sig och sedan dra oss mot Aros Congress Center.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)