13 september 2013

God morgon!

Idag behövde jag inte gå till Miroi, fick hemuppgifter istället.
Det var helt okej igår, det var kul att träffa folk och jag knåpade ihop mina två CV, ett inom handel och ett inom hotell. Skickade in 16 intresseanmälningar igår "bara för att" så vi får se om det leder till något.
Hittade detta mail i inkorgen imorse, länge sedan jag vann någonting nu så det var trevligt.
Mr. Engström hämtar ut biljetterna till Vinmässan idag och jag skall ringa och säga upp en prenumeration. Har också en massa papper att fylla i men jag fattar inte mycket av dom, hatar krångliga papper och blanketter hit och dit.
Väntar också på ett samtal, försökte ringa henne flera gånger igår men hon satt hela tiden i möte. Ringde igen nu på morgonen men hon satt i möte igen, lämnade då ett meddelande att hon skulle ringa upp mig. Hoppas det sker snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)