27 september 2013

Min dag -Bildbomb

Började dagen med frukost på Systrarna Ericssons konditori i Gallerian. Satt i nästan två timmar och fikade, läste tidningar och kollade på folk, riktigt mysigt.
Senare under dagen blev det bibliotekshäng i några timmar, korsordstidningen löste jag ut och har skickat in svaren. Hoppas nu på första vinsten så klart.
Ny jobbtröja från Hm, 80 kronor.
Brösten har växt till sig den sista tiden, helt sjukt när jag jämför bilderna från i början. Dom har inte sjunkit ner helt än och kommer kunna växa till sig lite mer enligt informationen på återbesöket.
Fick syn på detta nagellack när jag stod i kön på Gina Tricot, jag snappade åt mig ett och det är jag väldigt glad för nu. Supersnyggt.
Jag saknar mina långa naglar.. Ingen idé att fixa till dom eftersom jag snart börjar jobba igen, som jag längtar.
Enkel bastopp från Gina Tricot, 129 kronor. Perfekt att jobba i eftersom jag inte pallar att gå i kortärmat under vinterhalvåret.
Dagens bh-inköp.
Var på jakt efter en mjuk bygellös bh med ordentligt stöd i alla "riktiga" underklädesbutiker i Västerås. Triumph hade bara upp till C-kupa utan bygel och det var för litet. Gick vidare till Change där dom inte ens ville sälja en bh till mig eftersom brösten skulle förändras sååå mycket till dom är helt färdiga, ingen vidare service där så jag fnös åt dom och drog vidare till Två systrar i Gallerian. Fick väldigt bra hjälp, testade många olika mjuka modeller men jag föll nästan direkt för denna vita. Den kommer ifrån Abecita och heter Agnes, kostade 399 kronor men jag hade en värdecheck på hundra kronor så det blev ett hyfsat pris ändå.
Den svarta köpte jag hos Eva i Sala, den som dom sydde in åt mig. En riktig tantmodell men tyvärr behövs ju dom också så här i början, haha.. Den kommer ifrån Amoena och heter Rita, kostade 310 kronor. Fy fan vad dyrt det är med patthållare!
Fina Abecitaloggan.
Hittade ett kuvert i brevlådan när jag kom hem. Mina parents hade skickat biobiljetter, så himla gulliga! Om ni tittar noga så ser ni att min kära far har missat en bokstav.. Det gör inget, jag kan gärna heta Therse om man får biobiljetter då och då..

Imorgon skall vi möta upp mina parents + min farbror och hans fru i Sala. Vi skall gå på höstmarknaden tillsammans, det ser jag fram emot.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)