25 september 2013

Sovmorgon

Det blev sovmorgon idag, så skönt. När jag vaknade var det hög tid att ta tag i plock, städ, tvätt och disk här hemma, nu är det dammsugning kvar men det får vänta en stund.
Resten av veckan är jag ledig/har hemuppgifter från Miroi men nästa vecka skall jag dit några dagar. Det är sista veckan för jag har bestämt mig för att börja jobba vecka 41. Vi får se vilken dag jag börjar, har inte hört ifrån min chef än.

På fredag funderar jag på att följa med Mr. Engström till Västerås, måste köpa två nya tröjor som jag skall ha på jobbet. Efter det åker jag nog till Sala, skall hämta en bh som jag lagt undan, fanns ingen bra bh i storlek 65 i underband men i butiken Eva är dom så service-minded så dom har en sömmerska som syr in bh:ar. Kan även lämna in bh:ar som inte är köpta där och få dom insydda, då får man betala lite extra men det är ju skitsamma.

Kollade på Svenska Hollywoodfruar igår kväll, det är fan inte bra längre, trams. Ikväll börjar Bonde söker fru, det skall jag sitta bänkad framför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)