4 oktober 2013

Jag önskar er en trevlig fredagskväll

Själv sitter jag framför näst sista avsnittet i filmserien Hassel. Underbara filmer som jag verkligen kan rekommendera om ni gillar gamla "svenskisar". SVT:s Öppet arkiv är så jävla fantastisk men jag väntar fortfarande på att Skeppsholmen skall komma ut!
Idag blev det bara ögonlocken, ögonbrynen och kinderna som fick lite färg. Ser så hålögd ut utan mascara eller lösfransar men jag orkade inte piffa till mig.

Har varit hemma hela dagen och donat och grejat, imorgon skall vi hjälpa mina svärföräldrar med en sak + att dom kommer över för en fika, det ser jag fram emot.

3 kommentarer:

  1. Men jisses, vem är det som kikar fram där bakom dig??
    Är det en riktig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den söt? Nej den är inte riktig, ibland blir jag lite rädd när jag kommer upp för trappan och möts av dom stirrande ögonen innan jag inser att det bara är ett gosedjur, haha..

      Radera
    2. Men den ser helt riktig ut :)
      Skitsöt ju.

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)