22 oktober 2013

Ledig idag

Oj vad jag har sovit, vaknade strax före två helt utvilad. När Mr. Engström åkte till jobbet var jag pigg så jag tänkte gå upp men när jag började tänka på hur mycket jag skall jobba ett tag framöver så tvingade jag mig att somna om. Det kommer att räcka med tidiga morgnar då.
Här kommer två vinster jag fick på posten igår.

Det var tydligen bråttom/ingen entusiasm när vinsterna skulle skickas eftersom jag fick ett grattiskort som Per skulle ha haft, haha..
Från Rabén & Sjögren vann jag en barnbok.
Är någon intresserad av den så kommentera inlägget, nog för att jag kan ställa in den i mitt bibliotek bara för att ha den men det är ju alltid roligare att ge bort den och göra någon annan glad.

Nu har jag några tävlingar jag skall skicka iväg sedan måste jag ut i spöregnet, (hatar att vår postlåda är så långt ifrån huset) Skilda Världar dimper nämligen ner i brevlådan idag.


2 kommentarer:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)